Gastrojob
Hero

Business Controller til Catering Virksomhed

  • Flex Kitchen
  • Leder
  • Nordsjælland
  • Fuldtid
  • Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
  • BUSINESS CONTROLLER OG ANSVARLIG FOR KUNDESERVICE


    NYOPRETTET NØGLESTILLING I CATERINGVIRKSOMHED


    Vil du være en nøgleperson i en virksomhed, hvor kvalitet, service og ordentlighed er i højsædet?


    Vi søger en dygtig og struktureret Business Controller som samtidig skal styre den daglige kommunikation til vores kunder.


    Stillingen er nyoprettet, og den rette kandidat får en unik mulighed for at forme sin egen rolle og blive en vigtig del af virksomhedens fremtidige udvikling.


    Om os


    Vi leverer frokostordninger og catering til små og mellemstore virksomheder i Storkøbenhavn og Nordsjælland – og vi vokser!


    Vi har netop taget vores nye, moderne industrikøkken i Birkerød i brug, og herfra leverer vi hver dag mad med fokus på kvalitet, god smag og god service.


    Vi er familieejet og har sammen mange års erfaring fra fødevarebranchen. Vi stræber hver dag efter at levere et højt kvalitetsprodukt, som konstant udfordrer markedet.


    Vi kræver godt humør, venlighed og hjælpsomhed på arbejdspladsen. Vi kan lide at gå på arbejde og være sammen om at skabe det bedste produkt på markedet.


    Om stillingen


    Din tid vil blive delt mellem kundeservice og administrative/økonomiske opgaver. Jobbet er yderst alsidigt og varierende – og så får du ansvar og indflydelse fra dag et.


    Dine opgaver vil bl.a. være:


    Kundeservice



    • Daglig kundekontakt in house og ved kundebesøg.

    •  Håndtering af ændringer i ordrer og forespørgsler fra kunder.

    •  Styrkelse af kundedialogen og den interne administration.

    • Opfølgning af kundetilfredshed, leveringspræcision og øvrige kvalitetsparametre.

    • Introduktion af ny kunder til vores systemer og forretningsgange.

    • Business Controlling

    • Strukturering og optimering af interne rutiner og processer.

    • Lette økonomiopgaver, opfølgning og rapportering.

    • Kontrol med gennemførelse af beslutninger.

    • Diverse ad hoc-opgaver i en travl hverdag.


    Vi forestiller os, at du:



    • Har erfaring fra en lignende rolle, og gerne med kendskab til vores branche.

    • Er serviceminded, struktureret og selvkørende.

    • Har evne til at organisere, prioritere og kommunikere effektivt.

    • Har erfaring med diverse administrative IT-systemer.

    • Har naturlig sans for orden og struktur.

    • Er klar til at træffe hurtige løsningsorienterede beslutninger.

    • Er opfølgende og kontrollerende og sikrer gennemførelse af beslutninger.

    • Taler og skriver dansk og engelsk.


    Vi tilbyder:



    • En nyoprettet stilling du selv kan præge.

    • Tæt samarbejde med virksomhedens ledelse.

    • Dygtige, kreative kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

    • En løn der svarer til dine kvalifikationer, evner og resultater.

    • En fuldtidsstilling med en arbejdstid der kan tilpasses ønsker og behov.

    • Arbejdssted i erhvervsbyen Birkerød.


    Tag et kig på vores hjemmeside: flexkitchen.dk


    Send din ansøgning til: ab@flexcatering.dk


    Vil du vide mere, så ringer du til Allan Bernhoft på 31412050


     


     


    Allan Bernhoft

    ab@flexcatering.dk

    +45 31412050

    Kontakt